![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
En fråga
Hej när man är medlem på Ann the Gran får man lada ner hur många bilder man vill ellr är det begränsat.
Mvh Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är bara att ladda hem allt du vill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tror inte det finns någon begränsning för hur många motiv Du får ladda ner, själv har jag aldrig märkt något sådant iaf.
Mvh Gun-Britt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
MMMM
För jag kan inte ladda ner någon bild, har ju laddat ner bilder innan , men nu vill jag ladda ner ringar dom har på sidan till en förlovningspresent. Men det går inte.
Ja ja får väl försöka igen. Men har ju gjort det flera gånger o det går inte Kram Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Prava att tömma dina cookis o gamla nerladdade intenet filer.
KAn hjälpa ibland. JAg har problem med våran lokaltidning. Måste tömma med jämna mellanrum annars så kommer jag inte in på dom olika notiserna?!?! Fattar inte varför men men vi ska ju inte förstå allt.. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
Hejsan
JAg ska prova detta men jag är inte så haj på det får vänta tills min kompis kan komma o hjälpa mig det så får vi se om det hjälper. Mm nu har man precis ätit en god middag med familjen. Och får lite tid över o kolla på sysidan. alltid lika spännande. HA nu en bra helg ni på sysidan tack för hjälpen. Kram pia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.