Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-11-06, 19:36   #11
avslutad140203 avslutad140203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 97
Bra Marianne att du tog upp detta.Håller med att det har blivit sämre service den senaste tiden, inte från återförsäljare utan från Husqvarna. Dålig eller ingen information om viktiga saker t ex att man behöver bygga om symaskin om man vill att uppdatering ska fungera (SE), samt att delar som ska användas till ombyggnad av symaskinen inte finns. Förseningar av programvara. Hänvisning till information på engelska. Det kändes inte roligt när jag pratande med en återförsäljare (inte den som jag har på hemmaplan) och hörde att han tyckte också att det har blivit sämre. Ser ut att återföljsäljarna hamnar i kläm mellan oss kunder som kräver information och Husqvarna fabrik som struntar i kunder i Sverige. Fråga är hur längre ska man vara "trogen kund".
avslutad140203 är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons