![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Zig-Zag och nya Syrummet från Husqvarna
Jag hann att köpa några Zig-Zag från Husqvarna och tycker det var ett bra magasin. Många bra tips och användbara mönster. SAMT bra instruktioner hur man använder deras program och maskiner. FÖR den informationen är inte lätt att hitta om man inte hela tiden terrrar sin återförsäljare. Det var bekvämt att sitta hemma och läsa istället!!
Jag har en fråga; har ni fått några nyhetsbrev från Husqvarna? De som skulle ersätta Zig-Zag?? Har ni hittat någon info, dvs i deras Syrum på nätet som är användar ( förutom baskunskaperna de visar upp)? Nog är de smarta när de inte har en enda e-mailadress på sin hemsida utan bara hänvisar till vanligt brevskrivande. Hur många orkar skicka ett brev?? De skuller genom detta ta ett kliv in i cybervärlden(enligt chefredakören).Jag tror de tog ett kliv på bekvämlighet/spar-trappan istället. Bernina har råd att ha en sådan tidning, då borde Husqvarna ha det också. Jag fattar inte att de inte fattar vilken brist det är att det inte finns bra instruktionsböcker som är allmänt skrivna. Det krävs mer kunskap ute i stugorna för att alla skall kunna använda alla finesser, konstigt att de inte ser något värde i det. Eller så kanske det förklarar andra fabrikanters framgångar?? Någon som håller med?? MVH/Marianne |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.