Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-10-31, 16:05   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

himlarns vad jag garvar

alltså att brodera deta jättebrodyr kan medföra vissa problem med muskelsmärta.

jag har nu kommit en bit på väg ( tyvärr har den nyförälskade tonåringen snott morsans kamera som vanligt) jag orkar inte såmycket just nu, men det lilla jag orkar går helt klart till att brodera NP, för att få plats med allt såhar jag monterat vissa till enheter, vilket gör layout enklare.
skit kul är det i bland skrattar jag så jag kiknar, i bland bara himlar jag med ögonen, för det är verkkligen humor i detta,,

planen är att jobba undan med den så jag kan lägga undan den o sedan verkligen glädjas åt den på julen, hitintills kan man både gå på pubben, kolla klädda granar, gå till skomakaren, köpa godis, åka vissa vagnar med tåget, åka skridskor, äta mjölk o kaka, åka pulka.. nissar komme o går, än e de sura än glada bara julen tycks bestå...

hehehe se framför mej hur gäster kommer ynka i juletid, ställ inte skinkan där, vaför ställde du köttbullarna här jag kollade ju. hehhe

alltid kul att kunna drömma sig bort....

Troll som mest skapar i hjärnan just nu, men det lilla som pyser ut är hitintills det mest kuliga jag broderat
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:55.