![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
himlarns vad jag garvar
alltså att brodera deta jättebrodyr kan medföra vissa problem med muskelsmärta.
jag har nu kommit en bit på väg ( tyvärr har den nyförälskade tonåringen snott morsans kamera som vanligt) jag orkar inte såmycket just nu, men det lilla jag orkar går helt klart till att brodera NP, för att få plats med allt såhar jag monterat vissa till enheter, vilket gör layout enklare. skit kul är det i bland skrattar jag så jag kiknar, i bland bara himlar jag med ögonen, för det är verkkligen humor i detta,, planen är att jobba undan med den så jag kan lägga undan den o sedan verkligen glädjas åt den på julen, hitintills kan man både gå på pubben, kolla klädda granar, gå till skomakaren, köpa godis, åka vissa vagnar med tåget, åka skridskor, äta mjölk o kaka, åka pulka.. nissar komme o går, än e de sura än glada bara julen tycks bestå... hehehe se framför mej hur gäster kommer ynka i juletid, ställ inte skinkan där, vaför ställde du köttbullarna här jag kollade ju. hehhe alltid kul att kunna drömma sig bort.... Troll som mest skapar i hjärnan just nu, men det lilla som pyser ut är hitintills det mest kuliga jag broderat |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:55.