Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-10-27, 14:15   #1
Hellebelle Hellebelle är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 350
Instruktionsbok på svenska?

Jag har inte använt varken broderienheten på min orchidea på jättelänge och inte heller några program jag har till den. Nu har jag dessutom lyckats slarva bort 2 stycken svenska instruktionsböcker jag fick med till programmen. Rezise och Stich editor.

Vart kan man få tag på nya sådana? Programmen är så gamla så butikerna har ju inte kvar dom. Jag är sämst på engelska och skulle inte kunna följa en engelsk bruksanvisning men är det det enda man kan hitta så är ju det bättre än ingenting. Får väl i sånna fall sitta och översätta med hjälp av lexicon på internet.

Någon som har instruktionsböckerna till dom programmen som vill sälja dom till mig eller kopiera till mig och jag då betalar för kopiorna och frakten dvs?

Det finns ju numera 2 nyare sånna program. Ett som hette 3D nånting och alla program fanns i samma paket. Och så finns ju nu det nyaste 4D som är samma sak med alla programmen i ett program. Vet någon om det näst nyaste säljs begagnat nånstans? Känns i för sig lite onödigt då att köpa 3D paketet när jag redan köpt Customizing, Digitizing, Resize, Stitch editor men jag tänkte på om inte instruktionsböckerna finns att få tag på längre.

Hellebelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-29, 11:01   #2
mariaanneli mariaanneli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 47
Jag tror att jag har dessa gamla böcker kvar. Mina heter Resize Plus och Stitch Editor Plus. Om det är rätt kan jag hjälpa dig.
Häsningar
Anneli
mariaanneli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-29, 17:01   #3
Hellebelle Hellebelle är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 350
Hej!

ja, de är exakt dom jag menar.

Vill du sälja själva böckerna eller hur tänkte du?
Hellebelle är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons