![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 |
|
Godmorgon
Vaknade just, konstigt hela kroppen har förväntan...
det är en ny dag, kraxade hel till hundarna som genast blev glada att jag talade något till dem. kröp in i min egenhändigt gjorda morgon särk o slog på datorn. vilken varm filt av omtanke som slog emot mej, både i denna tråden o komments på mina bilder o en drös mejl. med så mycket välgångs önskningar är det ju inte konstigt att jag mår lite bättre i dag. kollade godis huset en extra gång, godis sa min lilla vovve ( hm som är större än mor sin) och genast försökte slicka på härligheten, polkagrisar de är inte dumma de.. tittar på klockan urs en hel timme innan jag kan stiga upp o börja, jag vill åka till nrd polen och träffa tokiga nissar, vet inte om de ska skrinnai dag eller om de ska få snabbverkande julglädje, i nord polen kan allt hända, i går när jag gjorde godishuset slås jag plötsligt att det är ju en avhämtnings lycka, släden står vid. gösses vilket ställe, en godis butik man inte ens behöver gå in i, kanonsparande av kalorier... säg finns mitt vinterland på riktigt??? ju mer jag tittar desto mer hittar jag i denna underbara jul by, har just kollat bilderna igen , jo jag gör det ofta... perfekt att drömma sig bort på.. i dag är en ny dag. idag ska jag inte träffa en enda vitrockad person så det så. jag ska sy, brodera o äta en god kaka...o ibland kolla på sysidan vad ni har för er för hyss... är du med i christmasclub på EL??? isåfall kan du hitta nordpolen där för 50% tom den 31 okt... vinkar troll, varm i hjärtat av sina syvänner |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:07.