![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
priser på vojlock
har fått beställning till ett klubbmästerskap och skall brodera namn på vojlock. Stl på broderiet skall vara något större än typ husqvarnas 150X 240 ram.
Vad skulle ni ta i betalt för ett sådant broderi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag tar 90 kr/sida för en rad 150 för 2 rader.Hööks tar 99kr/sida 1 rad och jag tror ca 190 för 2 rader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är du säker på att det är vojlock du skall brodera? En vojlock döljs ju till största delen av sadeln (och därmed onödigt att brodera på då det inte syns) medan ett chabrak är den fyrkantiga modellen som man kan brodera på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ja kanske de
hej du ja jag fick hem ett gäng igår att brodera på kanske de heter schabrak inte en aning med hästprylar.
de är i alla fall quiltat och lite kraftigt tyg , men de skall broderas som priser till en ridklubb. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.