![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
hyacinter
jippie för första gången i mitt liv ska jag fira jul med hyasinter
tänk var dag kommer på en ny anledning att vara så glad över brodyrmaskinen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad glad jag blir för din skull! är du allergisk mot hyasinter som jag?
JAg tycker hyasinter är så himla vackra men får svår astma av dom.....suck! Vad kul att du hittat mönster på dom. Kramar lilla häxan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
I dag finns det ju konstgjorda blommor som ser riktiga ut.
Jag brukar köpa några per år för dom ser så naturliga ut. Det är många av mina bekanta som måste känna och ta på dom för dom tror mig inte när jag säger att det är "fusk"blommor. Visst är doften på hyacinter jul men fördelen med dessa är ju att dom inte vissnar och att dom står och ser vackra ut hela säsongen. Sen stoppar man undan dom och nästa jul åker dom fram och får stå och se vackra ut en gång till. Så fortlöper det, år efter år, efter år, efter år................................................ .................................................. ................ Senast redigerad av ElisabethS den 2007-10-19 klockan 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På ett tidigare jobb hade vi en konstgjord murgröna, den ville alla vattna eller ta skott av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej var hittar man hyasinter ?
Vore kul att brodera sådarna till jul. ![]() Mimmi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det finns även riktiga hyacinter som är doftfria..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
doft fria
men inte allargifria tyvärr
ja var har jag hittat min hyasint, tror det var en freebie men minns ej vart som vanligt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ahaa jag som trodde att det var doften...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:30.