Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-10-07, 10:58   #27
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

halloj igen

just detta med bågar o splittning fick mej att kolla efter grönare gräs.

om jag tex ska skriva något i en båge på ryggen o sedan ha ett häst eller hundbrudyr under måste man i HQ ofta göra det i 2 bågar Trist..

i janomes 280 cm ram täcker man lätt up text även på en XXL rygg. och ändå få med bilden.

Att splippa är ganska lätt i de flesta program, problemet är att få i hop delarna snygg. vilket var anledningen att jag testade den funktionen på nästan alla maskiner, för mej är det inget konstigt att göra 25-30 cm breda brodyrer, men jag har just bestämt mig för att göra om alla mina tidigare splittade objekt för vid jämnförelsen är de pinsamt dåliga..

I julklapp ska jag ge mig själv16"x16" ramen till min janome...längtar till julen..

urs det var ett obehagligt möte i den affären, han var verkligen äcklig, när jag skulle betala filmoplasten jag köpte där evnsades han med att visa alla maskiner han hade o sa då slår jag in dem på kortet oxå, då höll han mitt kort i handeno ville inte lämna i från sig det. han försökte i det längsta, få slå på en maskin oxå. dessutom stod han o påstod att min gulliga HQ handlare inte skulle få vara kvar på HQ heller mm

men jag e glad att jag kom i kontakt med maskinen bortanför honom..

vinkarTroll
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:41.