![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Drawings3
Drawings3 - är nog ett ganska bra program efter vad jag har förstått av min son som har testat det.
Han gjorde en stygnsättning i detta program för sin systers räkning. Ganska så mkt detaljer .När jag sedan skulle brodera ut det så blev det ganska ok men jag tyckte det blev en otrolig massa stygn. Lite väl mkt för den storleken. Själv är jag inget duktig på vektorgrafik o så men har också testat lite som blev lite så där. Helt klart så bör man då med andra ord både ha erfarenhet av broderingen i allmänhet och med vektorgrafik i synnerhet. Kunde inte testa så mkt eftersom det var ett demo jag provade. Men jag tror att det kan vara ett prisvärt stygnsättningsprogram för de som klarar grafiken o alla inställningar. Det är ju ett engelskt program o alla är ju inte så där jättebra på engelska. Senast redigerad av annkir den 2007-09-25 klockan 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:34.