![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Vart hittar jag...
Förmodligen får man inte ställa denna fråga rakt ut utan att det kan uppfattas som reklam???
Jag vill veta vart man köper maskinbroderitråd till bra pris. Jag ska ju få hem min nya maskin nästa vecka... och vill ju ha ett litet grundlager av tråd så jag kan öva!!! Jag bor långt ut på landet så jag är beroende av att kunna beställa på internet... om detta är en fråga som inte kan få svar här så går det bra att svara direkt till mig på info@pepplon.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här bredvid har du en reklamannons från maskinbroderi.se Där får du all hjälp i hela djungeln med broderier. Prata med Gisela.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dianno här på sysidan har brodertråd. Bibbi har också brodertråd.
Lycka till med Dina nya maskiner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt tråd till maskinbrodyr från Dianno och hon har bra varor.
Du kan kolla på hennes hemsida. http://medlem.spray.se/dianno/ Maskinbroderi.se är också bra. Snabba leveranser och bra kvalite Bibbis tråd till maskinbrodyr har jag inte provat, men hennes overlocktråd är toppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Doboe Design har också tråd. Stort grattis till dina nya maskiner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:58.