![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#15 |
|
Hejsan
![]() Jag har nu gjort en omsortering av färgobjekten, och här är bildresultatet före och efter. Vissa små differenser när det gäller vad som hamnar över och under förekommer, och jag undrar om det är OK för dig? Hoppstygn har jag inte gjort något åt, men då skulle man behöva ändra ordningen på de ingående objekten också. Det är två nästan likadana nyanser grönt efter varandra, och frågan är - ska det vara det? Annars kan man fortsätta med samma gröna tråd. Det blir hur som helst bara 6 trådbyten så här, och slår man ihop de två gröna till en, så blir det bara 5. Ska jag lägga ut filen här, eller skicka den till dig? kram/Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2007-09-07 klockan 17:36. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:23.