![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
är du en duktig Hoopare???
Jag gillar stora flotta brodyrer. men jag skulle behöva mer träning i att hoopa o dela så det blir mega snyggt..
är du en rackare på detta o skulle kunna tänka dej att hålla en kurs för mej o några medsystrar?? att dela är inte så svårt men att få bra referenser på mönstret är svårare, så att detaljerna inte förskjuts, jag gillar detalgrika brodyrer.men om dessa förskjuts 2 mm så blir det ju skevt, och mina brodyrer ligger ofta på 100.000 stygn vilket gör att man blir ledsen i ögat om det inte funkar.. Självfallet betalar vi begärt arvode för ditt kunnande o besvär Troll som hoppfullt väntar på svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilken bra idé!
Jag skulle gärna vilja vara med i en sådan kurs! Kan inte alls mycket, så all sådan här slags "utbildning" tycker jag är toppen! självklart med betalning för begärt arvode.
Kul att mokla med lösningar i grupp, än att sitta själv och slita hår. KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag skulle också vilja vara med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
MMMMM
Kanske inte skulle vara en så dum att strata studie cirkar i detta omkring i landet, för våran lilla grupp är nog tyvärr redan full..
men kanske något för de duktiga att ta vara på det intresset vinkar Annie som undrar e det verkligen ingen som är duktig, det har jag svårt o tro på, undar om det inte bara e som så att man som vanligt tror att man inte duger!! jag ser så många fina alster dagarna i ända att jag tror att många är långt duktigare än de tilltror sig själva |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag ser också många fina alster här på sysidan, en av de jag hämtar inspiration av är just du Pulvertroll
![]() Kram Anki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hehe
tack det var snällt sagt, fast jag e faktiskt ganska nybörjare. jag köpte min maskin i februari. oj vad tiden går fort..
Vinkar till dej |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Oj,nu först fåg jag!
Gällde visst en liten "på plats utbildning"! Ja så du har rätt Trollet. Lite allmänn broderikurs på symaskin som studiecirkel, vore ju bra. Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.