![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 |
|
Glöm inte att äkta vadmal är mycket styvt, så styvt att det utan problem går att göra t ex en dumstrut i det (utan att det viker sig!) Så en kappa i det kommer att bli fruktansvärt obehagligt och tungt att bära. (Lite som plåtmannen) Vadmal kan annars användas till perfekta sittunderlägg, vilket jag upptäckte under ett extremt snöigt och kallt marslajv.
![]() Är det bra ylle så är det höga priser, tyvärr... men något som ploppar upp i mitt minne är Sundbybergs textilcentrum (lajvmecka) i Stockholm. De är extremt billiga, själv har jag inte varit där men många vänner rekommenderar det. Här är adress, telefon och sätt att ta sig dit: Järnvägsgatan 56 T-bana: T-bana/Pendel till Sundbybergs Centrum, uppgång Järnvägsgatan. Buss 504, 506, 515 eller 509. Telefon: 08-29 94 20 Lycka till! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:17.