![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stärkelse
Någon som har recept på stärkelse (jag tror det finns ett i boken Dominostickning men jag är inte säker). Kollade lite på gamla inlägg på forumet, men hittade inget recept just. Däremot hittade jag tips om stärkelse på tub. Var köper man det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte nyligen en tub på min vanliga ICA-butik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Recept på stärkelse!
Hej!
Hittade det här receptet på stärkelse, när jag bläddrade i någon tidning med virkmönster. Koka 4.5 dl florsocker med 1.5 dl vatten, tills dess att det blir genomskinligt. Låt svalna något. Doppa ner alla delar, så att de suger åt sig ordentligt av blandningen. Krama ur försiktigt i handduk, och häng delarna att torka så som du vill ha dem. Låt dem bli absolut torra innan de är klara. Hoppas att detta kan komma till nytta! KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sökte på stärk* sock*
Här är ett av resultaten: http://www.sysidan.se/forum/showthre...4rk%2A+sock%2A |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:55.