![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Avis!
Måste säga att jag är så avis på er som har en brodyr maskin. Ni kan göra så mycket fina saker.
Om man bara broderar en liiiiten sak så lyfter det plagget, duken eller vad det nu är så himla mycket. Vad kan en bra men billig maskin gå på? En som är lätt att förstå samt som korten eller vad det heter inte är så dyra heller. Kram Patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om den inte är såld ännu så finns en Janome 300E till salu på annons sidan. Det är en jättebra enkel prisvärd maskin. Eftersom efterföljaren rätt nyligen kommit så borde du även kunna hitta den ute i butik till bra priser. När jag köpte min, för drygt 3 år sedan, låg den på runt 11 000 kr men den borde ha sjukit en hel del sedan dess. Har aldrig krånglat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
nää hittade ingen. joho det gjorde ja ler.
kram |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:25.