![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
syhörna?
Halloj
jag behöver tips på vad jag kan ha som skrivbord eller dyligt??? Jag har en liten plats i mitt sovrum som jag kan vara på men jag har inget att ställa symaskinen på. vad ska jag ha???? Så billigt som möjligt helst. kram patricia p.s. sylusten har kommit igen JIHUUUUU |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du en garderob där så kan du ju göra en skiva som du kan fälla ut med ben som "faller" ner på så vis kommer du ju ha platsen till annant när du inte syr. Annars så finns det ju databord som ha hjul. Då är det bara att dra fram när du ska sy o annars ha den in till väggen. Finns ju hur mycket som helst att fixa till. Önskar dig lycka till med din "hörna".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ler
sitter just nu i garderoben!! Vi har datan här inne *L* tack för tipset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har också syhörna i sovrummet...jag använder ett gammalt matbord med en utdragbarskiva i en ända. När jag behöver lite extra plats drag jag bara fram skivan...annars är den vara urvägen när jag inte använder den.
Jag har en extra byrå (till tygerna)(köpt biligt på IKEA) som står intil min vänlig klädbyrå. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Syhörna
Jag har börjat nu på min lilla syhörna.
Inte mycket till plats men jag får ett bord att ställa symaskinen på. Bild kommer när allt är klart! kram patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kul att det äntligen blir en syhörna!
Spännande att få se resultatet. Kramisar KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ett tips!
Såg en bild på en annan medlems syhörna en gång. Hon hade en jättesmart lösning genom att hon hade ett databord som sybord.
Så om hon behövde nåla om eller rätta till lite när hon sydde på symaskinen så fick hon snabbt och enkelt extra utrymme genom att dra ut tangentbordsskivan. Jätterba lösning tycker jag! När jag köper nytt sybord till mej blir det absolut ett databord ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:18.