![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ni som Har Janomes MC 11000 eller Digiteizer pro
Nu finns det en uppgradering att hämta på Janomes USA-sider På Brodermaskinen 11000 heter uppgraderingen ver 1.31 och förbättrar användandet av Macro hoopen och lite andra saker. Diogiteiser har ochså fått en uppgradering som förbättrar felen som blev på macro hoopen förra gången dom uppgraderade programmet.
Uppgraderingen heter Ver 2.0 G . Så nu får vi hoppas att det fungerar bättre att göra designer i Macro hoopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tackar, ska genast kasta mig in och uppgradera Mc 11000. Tyvärr har jag inte haft råd att köpa Digitaizern (ännu), kanske ska ge mig ut med tiggarhatten och hoppas få ihop 10.000kr
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Digitizern är dyr men bra. När man har fått lite pejl på detta stora och komplexa program kan man göra nästan vad som helst med det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Håller med dig är jätte förtjust i detta program
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:03.