![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Paint shop pro SVENSKA
Nu har jag fått hem mitt nya bildredigerings program Paint Shop pro och det fanns på svenska både programm och hjälpfiler.
Det skall bli så spännande att börja använda det till att redusera antalet färger för bilder som jag skall stygnsätta. Få se hur det går .om det funkar som jag tror. Sedan kam jag lära mig att använda det till annat efter hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har hört att Paintshop Pro är ett mycket prisvärt alternativ till de dyrare, t.ex Photoshop m.m, så det
kommer du nog att ha nytta av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ann-Christin
Får jag fråga var du köpt det och vad det kostade...det vore något för mig också tror jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Birgitta
Har köpt det på Dustin home tog 1 dag sa kom det på posten Allt är på svenska hela programmet och bok och hjälp. Det gör så stor skillnad att begripa hur det fungerar. Det kostade 995:-. här i Sverige. Och då valde jag cd för att få en bok. det var samma pris om man tog det från corel direkt på svenska. Här kommer länken http://www.dustinhome.se/dacsaportal/ Det gick inte med en direktlänk så du får välja mjukvaror- grafik och sedan programmet. Ha en bra dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tusen tack Ann-Christine, nu åker nog den engelska versionen i papperskorgen tror jag. Vi har handlat mycket på Dustin, så jag vet att det är ett bra ställe, med bra priser också. Tack igen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
PSP kallas för
fattigmans photoshop ;o) jag har använt bådadera (gör det dagligen) och jag har kommit fram till att det du kan göra i PS kan du göra i PSP.. ibland även snabbare och enklare i PSP... så du har gjort ett bra köp!!! lycka till och ha mycket kul!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
PSP är vad jag använder mig av och det är verkligen ett bra program enligt mig!
ett tips för att "lära känna" programmet och dess möjligheter är att kika lite på olika sidor med tipr, trix och tutorials. Hör är en som jag verkligen har haft nytta av; http://www.gilbertson.nu/psp/ Lycka till med bildredigeringen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Finns det vänlig, hjälpsam människa där ute som kan förklara hur man drar ner antalet färger i Paint Shop Pro?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hejsan!
Det finns en beskrivning av detta lite längre ner i denna diskussion: http://www.sysidan.se/forum/showthre...?threadid=9979 Hälsningar Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.