![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Dragspelsmusik för hela slanten
Dragspel....
Min tvillingbröder fyller 70 år i juli och spelar dragspel. Tänkte göra något kul. Är det ngn som har tips? Snälla ge mig lite idéer........ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan detta vara något... finns som sybild i två olika storlekar här!
http://www.emblibrary.com/EL/searchr...arch=Accordion |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tackar så fint dragspel, ett sånt får det bli.
Men har aldrig fört över bild så det ska jag lära mig. Ska man lägga in ngt program för att föra över? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu förstår jag inte din fråga.
Om du menar bilden ovan så får du gå in på deras hemsida, klicka på länken, och där leta reda på det. Du köper det som en färdig broderifil. Menar du tipset som jag gav så är det lika där ockå. Du klickar på länken och väljer sedan du vad du vill köpa för broderifiler. Du väljer ett format som passar din maskin. Alltså bilden är redan stygnsatt så det behöver du inte göra själv. Det går inte att föra över en bild till symaskinen och sedan sy ut den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Isåfall är du i fel forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu blev jag lite förvirrad.
Trodde att jag skulle föra över, men inga problem, jag måste läsa på lite förstår jag. Hör av mig när jag kan mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ser nu att jag var lite otydlig i min fråga, men visst va det maskinbrodyr jag menade,
Tack för svaret, men klokare blev jag inte, mest dummare. Nu ska jag läsa i min instruktionsbok lite bättre. Har inte haft min brodyrmaskin så länge så jag är i nybörjarestadiet.: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Det är en broderi-fil du ska föra över inte en bild-fil. Fast det kanske är broderifil du menar när du säger bild. Jag trodde du menade en bild-fil och det går som sagt inte. Senast redigerad av annemarlen den 2007-06-28 klockan 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:46.