![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
Det har hänt mig åxå. Min första beställning var från ett företag som kom med 70 adidas overaller och ville ha sin hemsideadress på ryggen i minsta möjliga storlek.Nu två månader efter betalningen ringer dom och är inte nöjda med två som var lite sneda...Ska titta på dom på måndag. Jag har inte råd att köpa två nya overaller och det talade jag om.
Av detta har jag lärt mig att jag inte tar emot kläder utan jag vill själv köpa in från min leverantör. Då får jag ett bättre pris om jag måste göra om ett jobb och beställa om varan. Men det är ju maskiner som jobbar och ibland får dom ju dessvärre spatt, ialla fall min. Så låt inte dig nedslås av detta Annie och ni andra.Det händer den bästa. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33.