![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Jag ska till estland o shoppa
Fick i går tips av urgulliga Thua att i estland finns en husqvarna butik som är väldigt mycket billigare än här i sverige, någon mera som hört det???
Jag har genomlidigt en ganska rutten vinter i snön och suttit som klistrad vid "ettan" så jag tror hon skulle bli glad at få lite nytt. en trevlig tur till estland skulle ju kanske hjälpa humöret upp i topp. Men vad kul det skulle vara med sällskap, fårn er andra brodyrister... Stackars de som måste höra min röst i örat när jag börjar övertalningen... Fniss!! Men så kul det vora att träffa alla er långväga som man läser, fnissar, beundrar tillsamans med.. Så snälla upp med humöret fram med kalendern o resväskan jag frågar inte om vi ska åka utan NÄR??? Ettan vill ha lite nytt och jag gillar allt som gör livet värt o leva, och utan många av er här på sysidan hade jag inte tagit mej igenom denna vintern... Stora trollkramar till er där ute... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter som en jättekul ide!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jaaa
Ja, gärna men för min del måste det vara en lördag om det inte blir efter midsommar för då är jag ledig.
Kolla ni andra sytjejer också så kanske vi blir ett gäng. Vilken bra idée. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vill följa med
Tror du trollet att du kan åka till Estland utan mej när det var jag som berättade om det.
Jag vill följa med. Så ska du åka dit så får du allt dras med mej också, det ingår i resan som en förmån. Den förmånen går det inte att pruta på !!!!!!!!! Kan man åka till Estland över en dag? Jag är säker på att ALLA som följer med kommer att ha en trevlig tur och många kassar med tillbaka. Våra symaskiner (HQ) kommer att få ett nytt liv med alla nyinköpta tillbehör. Ser fram emot detta !! Kram THUA |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hahaha
det hoppas jag verkligen ingår i resan
kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fast jag kanske inte får följa med för jag har ju en Brorsa...men jag kan ju komma med för det trevliga gängets skull...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hahahaha
bra då kan du få i uppdrag att ge mig pekpinnar att inte handla allt jag ser.. har en viss förmåga annars, host host....
Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kan tipsa om att linne och handstickade ulltröjor är jättebilligt. Det finns flera olika typer av hantverkare i Tallinn som var mycket billigare än här hemma, och då misstänker jag att Tallinn ändå inte är billigast i Estland.
Det fanns bland annat flera quiltstudios som hade ljuvliga grejer i gamla stan. Hade både mannen och en son (då knappt ett) med mig, så jag fick sålla lite bland grejerna som jag ville kolla på. Så quiltstudios-arna kollade jag bara på genom fönstret... Hittade flera handdockor till kanonpris där. Bra presenttips kanske?? //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej pulvertrollet
Ta inte illa upp nu. Men det gammla namnet när man broderade till yrket kallades "Brodös " Ann-Christin Så vi är brodöser vi som broderar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
åhhh
jag samlar på ord
så det var ett roligt tillskott i samlingen hehehe men ióm det e en man då??? nyfiken i en strut tittar alltid troll ut |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:41.