![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag ska brodera på frotte handukar och frågan är vad behöver jag ha?
Vilken slags plast ska det vara, vattenlöslig? Har fått tips någon gång för länge sedan att man kan ta fruktpåsaran i affären, stämmer det? Ska det var underlägg? Vad kan man ta ut i pris om man bara broderar namn? Hoppas någon kan hjälpa mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag brukar ha rivbart under och vattenlösligt över.
priset är ett ständigt frågetecken...ta i tills du skäms ![]() det ligger ändå en del jobb bakom även om många tror att maskinen "sköter sig själv" Senast redigerad av Annastigsson den 2007-05-09 klockan 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ska kolla runt och se om jag hittar något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har broderat många handdukar och aldrig använt något annat än vattenlöslig plastfilm på ovansidan - aldrig något på undersidan.Funkar jättebra på såväl stora som små broderier - men det kanske beror lite på vilken maskin man har också. Har själv en Husqvarna SE.
Ta betalt är jättesvårt - så det temat undviker jag helst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har inte heller något rivbart under när jag broderar i frotté.Tycker det är svårt att få bort,lätt att dra upp öglor.Broderiet blir lika fint utan.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:03.