![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
samma design men större
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
GLASS I LASS
JAPP ETT TILL
![]() ![]() Olika format |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
.
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Huraaa! fick upp glassen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Tack för alla mönster. Nu ska det broderas!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Tack Veronica,
Jag har oxå laddat ner dina broderifiler. Vi får se om jag klarar av dem. Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Tack för fina ord
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
Re: gympa dam
Citat:
Jag har laddat ner dina filer men kan ej öppna dem, jag har en Janome 300. så jag antar att jag måste ha sew eller jef filer. gympadamen skulle vara skoj att ha, du har möjligtvis inte den i fler format? Skulle bli väldigt glad i såna fall. kramizar från Ingrid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Veronica, att inte du är med och deltar i experiment-forumet som jag startade
![]() http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=9089 Du laddar ner bitmappen i första inlägget och stygnsätter i ditt program, konverterar till HUS och lägger in i ett inlägg. Tala om också vilket program du använder. Vore kul att se rosen gjord i ditt program. Du kan kolla igenom detta forum och jämföra alla rosorna ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Tack så mycket Veronica, va gullig du är.
kramizar Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
Hej!
Får jag kanske flika in med lite konstruktiv kritik.. ![]() Dessutom är vissa fält gjorda i lager på lager... på lager, jättetjockt ser det ut att bli lite varstans, men inte överallt. Konturerna ser också ut att gå några varv för mycket, och som sagt mitt emellan färgfälten. De vita prickarna på dräkten passar heller inte in i hålen riktigt. Det är hål utan prickar och det är prickar utan hål. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
ojj
![]() Japp sorry .... jag har inte själv broderat denna och inte heller kollat med lupp ![]() Ber 1000 gånger om URSÄKT Må BÄST |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:25.