![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Olika trådfabrikat i samma program
Hmmm... sitter här något förvirrad med mitt 3D professional. I 3D Embroidery har broderiet trådfabrikat Sulky, helt ok. Men samma broderi får trådfabrikat Madeira i 3D Organizer. En beige hund blir alltså blå och inget stämmer. Via 3D organizer skriver jag ju ut färgerna som ska ingå så allt blir uppåt väggarna tokigt.
Nån som vet hur jag får 3D organizer att begripa att jag vill ha Sulky och inget annat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hittade en tråd som löste problemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
en tråd eller en tråd? :-D
Hur gjorde Du?
Var det i inställningarna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hehe... hittade en tråd här i forumet om hur jag skulle lösa tråden. Inställningar ja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
har du en länk till forumtråden??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hittade den här av en händelse http://www.sysidan.se/forum/showthre...t=f%E4rgnummer
Det vore ju öskvärt med vettiga namn på frågorna så man hittar lättare...hmmm. Gäller inte just denna tråd men otaliga andra är hopplösa att finna. Senast redigerad av Delfintua den 2007-05-08 klockan 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:02.