![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster på ebay
Har något köpt från
? Och i så fall har ni varit nöjda? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har inte köpt några broderier på Ebay men har köpt mycket annat där. Jag brukar alltid se på andras omdömen och efter vad jag sett på denna säljare har hon/han sålt massor - med nöjda köpare. Det finns ett par missnöjda men de är ganska få i förhållande till mängden köpare. Jag hade nog vågat köpa ett broderi och testat.
Jag brukar bara betala med Pay Pal, det är det enda sätt jag känner mig trygg med på Ebay. Hoppas det blir bra om du handlar där! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har köpt mycket på eBay, alla möjliga saker, även broderimönster, betalat med PayPal och alltid blivit väldigt nöjd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag känner igen loggan från en egen webshop som jag såg för inte så länge sedan. Kan ju vara så att den är nerlagd och bara säljer via Ebay.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för era svar. Det enda som får mig att tveka är nu att det känns så jobbigt med auktioner som man måste vänta ut. Det verkar ju löjligt att köpa digitala mönster till något annat än utropspris och alla mönster har inte "buy now", man undrar varför...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
http://smartstitches.com/
Det här är nog säljarens hemsida om jag inte misstar mej.....vilker är fullt möjligt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
QuiltNina
Varför inte prova den här sidan, om du inte tycker om auktioner.
http://www.emblibrary.com/ Jag tycker att broderierna på sidan du skrev om verkar väldigt dyra... Tillägg: Företaget Smartstitches finns både med egen sida och hos eBay. Det är vanligt att även företag lägger in sina produkter på eBay också. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-04-21 klockan 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jo tack, jag känner till www.emblibrary.com....
![]() Tack annemarlen för hemsidan, jag hade sökt den men inte hittat! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:52.