![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Har skickat mail till dig sök efter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Cecilia: jag har inte lyckats lista ut om jag kan konvertera eller inte. Finns det nån som kan lära mig det skulle jag vara evigt tacksam. jag har PE design.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Anita: kan du mejla en gång till, tror att jag av misstag raderat det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Jag kan inte PE men här är en tråd som kanske kan hjälpa dig:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...ign+konvertera |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Är HQ:s filer i hus kan du konvertera i PE genom att högerklicka på filen och välja convert format. Är det vip-filer går det inte att konvertera i PE design. Vill du kan jag konvertera vip-filer åt dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
TACK Cecilia och Barbro. Det här ska jag verkligen kolla upp. Ha det gott och trevlig helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Tack alla som engagerat er i mina bakhanddukar. Nu har jag fått vad jag ville. Har åxå laddat ner ett konverteringsprogram så om nån ville skicka en husqvarnafil till mig så att jag får testa om det funkar vore jag ännu nöjdare.Ha det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:46.