![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bok om sömnad
Hjälp
Jag skulle vilja ha tips på en bra bok om sömnad. Mycket bilder och förklaringar, på detaljsömnad. Känner mig så ringrostig i min sömnad, så en bra bok hade varit bra. Även tips på bra länk kanske som har bilder på hur man syr detaljer? Har sökt men inte hittat någon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej !
Nu på bokrean var det med en bok sy kläder med Linda Gibson . Den visar mycket bildserier hur man syr olika moment . Den finns även att köpa på nätet ,ca pris 100 kr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag kan rekommendera en bok av Gunnel Winka "Klädsömnad". Den har väldigt många bilder och bra förklaringar på det mesta. ISBN 91-36-00146-5
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej.
Jag köpte Linda Gibsons "sy kläder" på bokrean och fick akademibokhandeln att ta hem ICA-förlagets bok "Sy - den kompletta sömnadshandboken". För mig som är nybörjare har de böckerna gett mig mycket hjälp och jag har sytt varsin sweatshirt till mina tre pojkar.. De blev jättefina. Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bok
Tackar för svaret,då ska jag inhandla dessa böcker.
Har också en dotter som vill lära sig att sy så har hon o titta i också. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:53.