![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skit Kvalitet
ja så var den glädjen kort!!
köpte den nya 15x15 ramen.. i dag så gick SKRUVEN av när jag skulle spänna i hop den.. suck den ska väl ändå tåla att en kvinna med svaghet som ett 1 årsbarn i händerna spänner den den kostar ju faktiskt 1200 kr Annie som satt mitt i ett kul jobb mutter o morr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Usch vad tråkigt det är, samma sak har hänt med mina ramskruvar och jag fick ny, men det hände snart igen. Nu har jag skaffat riktiga skruvar och vingmutter så man kan spänna bågen utan att skruven ska snurra, snurra. Det blir mer och mer besök på gubbdagis istället för symaskinsaffärn när man ska ha något bra till sin hobby.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det måste du kunna reklamera.
De får helt enkelt skicka en ny skruv i ert kuvert till dig. Borde kunna gå på en dag. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Det är just det Husq. har inga skruvar. Skumt tycker jag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag hade åxå en skruv på en husqvarnabåge som gick sönder, men fick en ny. Kolla upp det!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:22.