![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
pepparkaks hus
www.secretsof.com/content/3620
är det någon som provat ett sådant här stort projekt någon gång??? det kliar i fingrarna att köpa denna helt underbar jul prydnad, jag blir lite tossig kring jul.... Men det vore kul o se om det e genomförbart. jag menar jag misslyckas ganska regält ibland.... Annie nyfiker, girig men lite snål, och gärna vill veta att det funkar innan köpet Senast redigerad av Pulvertroll den 2007-04-07 klockan 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
åh vad fin
tyvärr vet jag inte om den är värd pengarna.men secretsof har väl ett gott rykte?
Den påminner lite om den här designen som jag är sugen på att köpa, den kostar också mycket. http://www.stitchingart.com/pages/sac/sac.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tok-Annie.det är klart vi skulle klara av den.Såg i och för sig inte vad den kostade, men hjälps vi åt klarar vi väl detta lätt som en plätt. JAg är oxå tokig i julen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad gjorde jag
utan dej britt, då skulle jag sitta o snörva över min rose som låg på soptippen . för då hade den åkt ut , det looovar jag dej!!
Med ditt stöd o hjälp klarar jag ju det mesta. även om jag blivit komplett galen i bland... Har datorn repat sig ??? kramar till världens bästa, från din snorunge |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
kostar
30 dollars. så det e ju ingen förmögenhet.
tur att du e ledig på vintern Britt så frå jag kidnappa dej så vi kan sy pepparkask hus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nej mailen funkar inte, men det är telia som har problem över hela Sverige
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:56.