![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Var på Symässan och hittade ett spraylim som man fäste underlägget med när man broderade.
Tjejen som hade detta tog min adress och skulle skicka mig en flaska, tyvärr glömde hon det. Min undran är vad detta lim heter och om det är bra? Och var kan man köpa, alt. beställa? Vet någon? Vh Pernilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har ett spraylim men jag har aldrig använt det så jag kan inte svara på om det funkar el ej men det är köpt på Tiimaari.
Kolla på hobbyaffärer de har säkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Jag har precis köpt en flaska och använt det två ggr... funkade bra, jag köpte min på tradera, men jag ser att de har i swelogent nu för en billigare penning. I och för sig så måste man ju vara företagare för att handla där, vet inte om du är det eller om din man ev har företag så kan ju du handla därifrån. Annars så har väl de flesta hobby och syaffärer möjlighet att beställa hem kan jag tänka mig. Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag använder nästan alltid spraylim. Lägger underlägget på en gammal tidning sprayar och sätter fast biten på tyget. Jag förstår inte varför en del tycker att det är kladdigt. Nu sitter ju underlägget på plats. Köp i närmaste tyg/symaskinsbutik. Lycka till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag använder 505 för mina broderier och quiltar.
www.maskinbroderi.se har jag för mig säljer |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för all info. Ska beställa mig en flaska.
Vh Pernilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jag skulle inte klara min hobby utan spraylim
billigast e nog för den utan firma att köpa 3m i hobby eller bokhandeln temporärt spraylim heter det, drygt, hållbart o förvånande lite klibb |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
3M, försvinner det vid tvätt sen? Jag tänkte om man använder det till applikationer på babytäcken och så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
jajaj men det är temporärt o försvinner helt vid tvätt, tom jag som e super allergiker fixar det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
vad bra, då ska jag titta efter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:41.