![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tips på underkjol för brud klänning
Jag tror att jag har tagit mig vatten över huvudet,jag kan inte komma alls på hur man ska få till detta.
Det skall vara en undekjol som skall vara till en brudklänning,den skall vara riktig vid. Jag har köpt tyll, foder , jag tänkte sy volanger av tyllen och rynka den, och sy på den i flera sektioner. men den vekar sjunka ihop i alla fall och bli tunn. Ska man sätta mer tyll eller finns det ett annat sätt,jag är helt utan ideer. Skulle bli jätteglad för alla ideer som finns så jag kan fortsätta för nu är det alldeles stopp. Jag har även letat på nätet efter ideer men inte hittat något.Tyget till klänningen skall vara i Thaisiden. Jag vet att det finns så mycket trevigt och mycket kunnigt folk på denna sida, vad vore sy sidan utan er, trots elaka och personliga angrepp.Jag ha mycket svårt att läsa dessa diskussioner det gör mig så ledsen för alla parter. Jag har så svårt att folmulera mig men min vår deppression är som värst nu så man är lite nerdrogad så hjärnan går på halvfart. Hoppas allt löser sig till det bästa. Vart ska jag vända mig annars? Glad Påsk hälsningar till alla från ullabella. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:45.