![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Krativa Kvinnor...
Jag måste ju säga att jag nog trots lite missar i utgivning gillar tidnignen. Speciellt förra numret. Det senaste stod ju att det skulle komma ut den 8:e men det kom den 13.e i stället. Ut till affären alltså. Visserlgien undrar man ju hur de har numrerat tidningarna från början för nu verkar numren inte stämma alls... Hopaps de får ordning på det. vi får kanske ha lite överseende ...det är ju en relativt ny tidning ..och alla är vi ju barn i början heh..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Men har inte denna tidning funnits i danmark tidigare? Eller är den helt ny både på den svenska och danska marknaden?
Själv så tycker jag tidningen är okej för inspiration men deras beskrivningar är under all kritik. Hade det varit en mekarrtidning hade den troligen blivit sågad direkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
Håller med
Citat:
Jag tog bara en prenumeration på 2 nummer så jag kommer inte att fortsätta men köper nog lösnummer om det är något plagg jag vill sy. Det är ju i alla fall billigare än att köpa mönster för bara ett plagg. Annette |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:09.