Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-03-30, 12:30   #16
annkir annkir är inte uppkopplad

Krativa Kvinnor...

Jag måste ju säga att jag nog trots lite missar i utgivning gillar tidnignen. Speciellt förra numret. Det senaste stod ju att det skulle komma ut den 8:e men det kom den 13.e i stället. Ut till affären alltså. Visserlgien undrar man ju hur de har numrerat tidningarna från början för nu verkar numren inte stämma alls... Hopaps de får ordning på det. vi får kanske ha lite överseende ...det är ju en relativt ny tidning ..och alla är vi ju barn i början heh..
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-30, 12:39   #17
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad

Men har inte denna tidning funnits i danmark tidigare? Eller är den helt ny både på den svenska och danska marknaden?

Själv så tycker jag tidningen är okej för inspiration men deras beskrivningar är under all kritik. Hade det varit en mekarrtidning hade den troligen blivit sågad direkt.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-30, 12:44   #18
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Håller med

Citat:
MonikaW skrev:
Själv så tycker jag tidningen är okej för inspiration men deras beskrivningar är under all kritik. Hade det varit en mekarrtidning hade den troligen blivit sågad direkt.
Gillar den som inspiration men inte som ren tidning där man kan lära sig att sy olika tekniker.

Jag tog bara en prenumeration på 2 nummer så jag kommer inte att fortsätta men köper nog lösnummer om det är något plagg jag vill sy. Det är ju i alla fall billigare än att köpa mönster för bara ett plagg.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:09.