![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#7 |
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 522
|
De mail som kommer nu ser verkligen "seriösa" ut, men en bank som vill att man lämnar känsliga uppgifter på mail (eller om de ringer upp) ska man inte tro på - här kommer texten från Nordea riktiga sida ang mailen:
[COLOR=red]Nordea skickar aldrig ut e-post för att fråga efter kodnummer, kredit- kortsnummer eller annan känslig information. Har du lämnat uppgifter om personnummer, personlig kod och engångskod, ska du kontakta bankens Internetsupport på telefonnummer 020 - 42 15 16 (alla dagar kl 07-23) eller Kundcenter på telefon 0771 - 22 44 88 (vardagar kl 08-20). [/COLOR] |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:49.