![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
nån som ska till NY, USA
hittade världens billigste sida, men de säljer bara innom US. men en kepsram, en sockra, 7 st 1000 meters tråd o sax för 350 SEK. jag dreglar
färdigspolad bobbin 280 SEK å så e dom sååå dumma.. så e det någon som ska resa till US i det närmaste??? för jag vill verkligen ha en kepsram.. frustrerad A9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag vill oxså ha en kepsram.... inte finns det det till till HQ maskiner va? inte ens till SE? eller har jag fattat fel.. skulle bli superdupergla om det fanns att tillgå.
Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
johådå
det finns det ann the grann har och hoop it all har men de är ca på 119-159 dollar st
men jag broderar på kepsar med vanlig 10X10 båge, men för att slippa lite bök o stök vill jag haen annan ram men det går. hör av dej till mej så kan vi höras per tele, för jag suger på att förklara i skrift kram Annie som kan bara hon vill |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sida?
Vilken hemsida kan man kolla på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag ska inte till USA, men känner folk där...hon kanske kan köpa och skicka till dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ett tips: Deltag i amerikanska forum och ni får många nya vänner! Jag har kommit riktigt nära några jag "träffat" den vägen och de hjälper mig att skicka över saker då och då. (Nästa år åker jag nog och hälsar på några av dem. Spännande!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ännu ett tips:
Brodera kepsar utan kepsram: http://www.northernlightsembroidery.com/hats.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
amerikanska forum
Hej!
Hur hittar du amerikanska forum? Inga-Lill |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Stort forum med mycket frågor:
www.sewforum.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.