![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
|
![]() ![]() Man zig-zagar fast trosdelen. Jag använde trestegs zig-zag för att sy fast den översta resåren. Har du trestegs zig-zag på din maskin? Den sömen försvinner "Mer" in i tyget. Vanlig zig-zag söm lägger sig mer ovanpå tyget. Man kanske ska hålla en sykurs för att sy trosor?? Är det någon som är intreserad? Jag själv syr massor av trosor i olika matrial. Och jag är helt "fast" av att sy mer och utvekla nya modeller. Fler som har "fastnat"??? Ska väl tilläga att jag själv inte har gått någon kurs i att sy underkläder, men det skulle vara kul att få lära ut till intreserade. ![]() Själv köper jag tyg från: www.hobbyteket.se Dom har underbar kvalitet på sina spetsar!!! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.