![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
När jag får för mig att jag vill sy kläder så är det oftast för att jag drömmer om passform, och då skulle det få kosta mycket mer än köpeskläder ifall jag visste att jag visste hur jag skulle göra för att göra ett perfekt mönster.
Annars händer det då och då att jag står i en klädbutik och rynkar näsan och tänker att en sån där skulle vara snyggare i en annan färg eller ett annat material eller med andra dekorationer och ser ut att vara jättelätt att sy, varpå jag går direkt till tygbutiken istället och där finns givetvis ingenting som liknar det jag är ute efter. Funderar på att börja köpa kläder i den allra största storlek jag kan hitta för att ha lite mer tyg att ta av när jag syr om ![]() Fast jag ska inte klaga för mycket, för sist jag var på stan såg jag att Ohlssons hade viscose-spandex trikå som jag saknade när jag startade den här tråden, så jag ska bara testa mönstret innan jag shoppar loss... det kändes lite som TV-reklamen "plötsligt händer det" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:50.