![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
|
Hej Gun!
Jättetack för det svaret! ![]() Precis det du beskriver, har jag också varit med om, att maskinen tyckte att bågens utrymme var "slut" så att säga. Men då gick den tillbaka till startpunkten för mig och hur jag än bar mig åt så lyckades jag inte få den att förflytta sig därifrån. Jag har bara haft min maskin en kort tid, så jag har faktiskt inte hunnit med att brodera mer än några namn på prov, jag har mest sytt vanligt på den än så länge. Hur gör man när man "stegar" som du uttrycker det? För när jag försöker använda pilknapparna för att tex ändra riktning så gör bara nålen ett litet "skutt" och sen händer ändå ingenting. Såå frustrerande när man inte får maskinen att göra som man vill! *skratt* Mvh//Indra |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:51.