![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sötaste mönstret - mjukdjur
Jag bara måste dela med mig av den här länken på världens sötaste mjukdjur sydda av resttyger och lite filt.
Kan inte alla som syr såna lägga upp de i en tråd här på forumet så kan vi hämta inspiration av varandras alster?? (Jag har redan köpt filt och ska sy en/flera imorgon) Bilder: http://neststudio.typepad.com/moopy_..._on_again.html Mönster: http://neststudio.typepad.com/moopy_...opypattern.pdf Senast redigerad av minx den 2007-02-25 klockan 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack!
Så bussigt av Dig att lägga ut länken och tipsa.
Hur fixar man flera mönster? Inga-Lill |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gud vilka häftiga små varelser!!! Vad gulligt och generöst av dig att lägga ut mönster!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så jättemycket för mönstret, blev genast sugen att försöka.
/Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Men vad fina! Det skall bli mitt nästa projekt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu ligger min första moopy ute i mitt fotoalbum.
Kanonkul att sy men lite pilligt var det dock. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Så söt! Jag har lagt en kommentar! Jag vill än en gång tacka dig för tipset om denna sida...så mycket roliga figurer den här människan gör...man blir så glad av dem! Hittar jag något liknande mönster så lovar jag att tipsa om den här i forumet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vad jättefin den blev!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:17.