![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Burda Easy Fashion
Är det någon som vet ifall Burda Easy Fashion kommer att komma hit nu när den bara finns på tyska och ryska?
Hoppas hoppas hoppas, för den ser väldigt intressant ut. /Mia Senast redigerad av MiaL den 2007-02-20 klockan 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har de två senaste numren på svenska här hemma, så det är nog troligt att de fortsätter med det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nästa nummer beräknas komma till pressbyrån den 27 februari.
Man kan gå in på deras hemsida och söka efter tidningar så får man oftast svaret. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Var hittar du den tidningen på deras hemsida. Jag letar och letar men hittar inte just Burda Easy Fashion. Var ska jag leta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här finns den
http://www.pressbyran.se/pbweb/pbmagazine.nsf sök i katergori efter handarbete och språk svenska så kommer alla tidningar upp. Klicka på Burda Easy Fashion så talar den om till höger när nästa beräknas komma. När man går in på pressbyråns hemsida finns det en halvstor ruta till höger som det står Var & när hittar jag min tidning, klicka där, så kommer du till samma ställe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack så mycket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
bwear: Det var en jättebra länk. Tack föe den!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack! Jag har också bara varit på press-stop och på Interpess tidigare och inte sett någonting.
Vad gäller språket så tror jag absolut inte att den kommer pås venska då den inte ens översätts till engelska längre. Men vi får väl se, förhoppningsvis har jag fel. Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag verkar ha fel: framsidan är på svenska i alla fall......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu finns den...
Jag köpte den igår i en vanlig ICA affär
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
tidningen är på svenska!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag måste säga att jag inte blev så imponerad av detta nummer utan att jag gillade förra nummret bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:29.