![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har sedan ett par månader använt min Brother 4000d med gott resultat, men det verkar som om jag är ganska ensam om att använda denna maskin. Därför skulle jag vilja ha andras åsikter och eventuella jämförelser med andra märken eller modeller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan
Vad roligt att du är nöjd.Jag har tittat lite smått på den och den verkar väldigt bra,till ett "vettigt" pris.Har själv en des 2 och i stället för att byta upp mig till en des 1 som ligger i samma prisklass verkar brothern inte alls dum.Du får gärna skriva vad du tycker är bäst med den. Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej igen
En fråga bara.Varför har du den till försäljning.Är du inte nöjd med den? Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
till salu
Hej jo jag är jättenöjd ända anledningen till at jag skall se om det finns intrese är att jag tänkt byta upp mig till en ren brodyrmaskin från Brother då jag har den i princip bara till detta. Allt är perfekt som det är men lite mindre trådbyte vid många färger och så hade underlättat vid större mängsd jobb.. Om den inte säljs är jag otroligt nöjd med att fortsätta använda den..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hejsan igen
Jag står verkligen i valet av att uppgradera mig till en Brother 4000.Skulle du vilja skriva de nackdelar som du tycker denna maskin har?Alla maskiner har ju oftast något man skulle vilja ändra på. Har du haft något strul med den? Tacksam för svar Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Strul..
Helt ärligt så har den gått felfritt men och det är ett stort MEN den automatiska nålträdningen tar lite tid att vänja sig vid, annars är det inga som helst nackdelar som jag ser det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
En stor fördel är de lätthanterliga datorprogrammen som brother har. Även om man har mycket lite datorvana/stygnsättning så klarar man det galant..
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:00.