![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Allmäna tråden
Hejsan. Tänkte vi kunde göra en tråd för endast småfrågor! Alla kan alltså fråga något direkt i tråden. De som är duktiga får också gärna svara på frågorna som ställs dårå
![]() Jag börjar med att fråga: Vad kostar mellanlägg som max och vilket är bäst om man vill styra upp ett helt plagg med hjälp av mellanlägg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har hört att i alla fall vävt mellanlägg ska vara väldigt bra då det följer tyget på ett helt annat sätt. Priser kan jag tyvärr inte alls.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Solidott vävt eller nonwowen, punktklistrat vlieseline.
Eller vlieseline för strechtyg. "strimmlat" Skulle jag rekomendera, har använt båda till helt plagg (kavaj) Fast se till att det verkligen fastnar, hängig vlieseline är inte kul. Om du vill kan jag skicka priser på de vliesline jag säljer, ligger bra i pris. Hör av dig i så fall. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Det kostade 49kr/meter hos MG-tyger och jag är minst sagt nöjd med resultatet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:36.