![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vad kostar grunden i Huskvarnas program samt Embird
Hej
Jag börjar fundera om det är mitt gamla Huskvarna Customizing som begränsar användningen av min quilters hoop. Ska ringa i morgon och kolla med dom i Jönköping. Om man nu bara vill ha samma del som gamla "kära" customizing och d-card reader/writer vad kostar det då, någon som vet på ett ungefär?? Jag gör inga broderier själv och justeringar gör jag i Embird så jag behöver inget vidlyftigt. En till fråga: kan man inte ta broderierna från Embird i husformat och lägga dem på det personliga kortet genom reader/writer? Behöver man egentligen Huskvarnas program? Jag tar ju inga broderier direkt från customizing och lägger på kortet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror du behöver Husqvarnas 3D Embroidery Studio till din D-card reader/writer och det kostar ca 4500:-.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack. Då blir det till att sälja quilters hoopbågen om det skulle vara programmet som krånglar. Det är ju inte ens ett rimligt pris suck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du pratat mer med Janne om ditt problem? Ni "pratade" ju lite om detta i en annan post, såg jag.
I denna post beskriver han de olika nivårerna i HQ-programmen. För att skriva till kortet behövs väl bara Organizer. http://www.sysidan.se/forum/showthre...?threadid=7684 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Tack för länken, den förklarade bra vad jag behövde höra. Det var Janne som sa att det ev kunde bero på att customizer inte klarade av bågen då den ej finns med i själva programmet men enl Huskvarna i Jönköping var det bara att skriva in den. Ska reda ut det mer bara jag fått igen rösten, har en otrolig förkylning!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
Nu har jag fått veta av Helene på Huskvarna i Jönköping att Customizer 6.2 inte är en begränsning för quilters hoop, det går så bra att skriva in bågstorleken om den inte finns med i själva programmet. Det var ju roligt att få veta i alla fall. Så nu ska min maskin till "doktorn" igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:36.