![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Import från Kina
Hej
Har fått kontakter så jag skulle kunna börja imotera från Kina...! Är det något ni kan tipsa om tex. tillbehör och allt som här till sy och brodera med maskin...som jag skulle kunna fråga om de får fram? Tänkte i första hand att det ska vara till mig själv men är fler intresserade så kan vi gå samman isåfall. De vill att man är så specifik med vad man vill ha inför sina beställnignar som möjligt.. inte bara brodyrtråd... då kan det ju bli lite hur som helst. Då tänkte jag... jag frågar er ... för ni har ju svar på allt!! *ler* Eliza ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Fufu brodyrtråd är kinesiks har jag för mig. Det ska vara en av de bästa trådar som finns. Det skulle i alla fall jag kunna tänkas vara intresserad av till ett bra pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:36.