![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
krånglande d-card
Mitt d-card till min Huskvarna D2 har börjat krångla. Det fungerar bra i maskinen men när jag ska läsa det med reader/writer in i datorn så klagar den över att kortet är korrup. Jag kan få klicka flera gånger innan den öppnar kortet och ibland fungerar det på första klicket.
Är det kortet eller reader/writer som är slitet eller vad? Så man måste köpa nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har samma maskin, har haft samma problem,jag dammsuger avläsaren ibland,och kolla ochså sladdarna så dom sitter i peppar,peppar det har inte krånglat på ett tag nu,do har väl gjort den nya uppgraderingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo jag har gjort uppgraderingen men jag har aldrig tänkt på att dammsuga den. Ska göra det få se hur det går och kolla sladdarna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
också problem
Jag har också haft problem. Har 2 kort och det ena går inte när man sätter det i symaskinen. Indikerar bara avbrutet. Det är inlämnat på rek. men jag har inte fått svar än.
Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
har bara haft problemet när man sätter in det i maskinen brukar hjälpa om jag raderar ett eller flera mönster verkar som det finns en maxgräns på antal stygn som är mindre i maskinen än på kortet
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:24.