![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
|
Citat:
"Kreative" är danska, den är dansk från början. Håller inte med om att den är dålig, den ger mig mycket inspiration och det är mycket jag vill göra i den. Nej, det är inte bara kvinnor som är kreativa men det är en tidning som vänder sig till kvinnor, precis som många andra tidningar som har en riktad målgrupp. Det behöver väl inte vara fel i sig,, Jag har länge velat ha en tidning som skulle pasas mig.Det finns väldigt lite som är "modernt" roligt och angeläget. Tex Ingelise som ur ett genusperspektiv i så fall är väldigt tråkig (även om jag tycker den är tråkig ändå) Kläder benämns ofta som "feminina" till kvinnor och manliga kläder ska vara "maskulina", "man ska sy till sin man", tydlig uppdelning mellan pojk och flickkläder osv |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:09.