![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 |
|
Jag kan ingenting om mönsterkonstruktion, men när jag gick på gymnasiet tog jag isär mina utslitna favvojeans och sydde nya byxor i andra material efter den formen... och jag undrar om det inte kan vara så att du använt din kjol väldigt mycket och att den därför är sliten/uttöjd asymetriskt?
Många av oss skjuter ut den ena höften mer än den andra när vi går, eller när vi står och väntar på bussen... eller så sitter man alltid på samma sätt, med benen i kors och samma ben är alltid överst, eller så halvligger man i soffan åt samma håll med samma sida neråt varje kväll. Det borde forma byxor och kjolar... jeans formar sig ju efter kroppen och är som skönast när de är på väg att falla sönder i en dammpuff, och de är allt annat än symetriska vid det laget (iaf inte mina) Detta var alltså en fundering kring fråga 3 Senast redigerad av mia-maria den 2007-01-22 klockan 21:47. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:25.