![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#19 | |
|
Citat:
Lamptekniken verkar ju skitbra sedan om lampan var lätt att placera o så vet jag inte för jag vet inte riktigt hur den ser ut, är det inte bara glödlampan som har dött då? Men var ju rätt lång livslängd på den, tyckte du att ljuset gjorde någon skillnad? Jag skulle ju inte gå ut o köpa en sådan lampa själv för 700kr men om man ändå får med den så visst =P, å andra sidan får man ju dyrare saxar, lite tråd och grejer från den andra och fem års garanti, och han betalar för frakten ner av maskinen om den strular, så servicen känns ju bättre där. Ah, grymt med övermatarfoten, var det från samma butik när och hade han QC-modellen då alltså eller var det ifrån en annan butik? Synd att jag nog inte orkar vänta på svaret, eller kanske, det är ju ändå söndag imorrn. Jag tror också att jag tar med övermatarfoten eftersom den är 100kr billigare från honom än här, vet inte om jag behöver den dock, men ett paket med allt OCH lampan för inte mycket mer hade ju varit bra, men var skall jag hitta det nu? =P Belysning går ju kanske att fixa på annat sätt, blir sömmarna skit med övermatarfoten alltså? Ingen ide att köpa den? Är det ett vanligt problem eller just med denna? Gardiner lär det ju ska bli, men de går väl att sy utan den också? Jag vet ju inte hur mycket den hjälper till. Trådklippare är automagiskt trådklippare? Eller? För sådan att dra tråden emot måste ju finnas? Klipper en inbyggd sådan mycket närmare eller så så man slipper använda sax eller? Är väl inte hela världen om jag måste klippa med sax =P Knälyft vet jag inte om jag behöver, jag kommer ju antagligen sy så lite liksom, frågan är ju snarare om man skulle ha en billigare modell (4623) och inte en dyrare ![]() MC4900 kostar ju 3000kr mer, visst får man med bordet, två fötter, klippsaken, start/stopp-knapp, knälyft och en belysning med lysdioder samt ca dubbelt så många sömmar men jag vet inte, är ju redan bra mycket overkill för mig. Är ju snarare så att ett smart val vore 4623 och sedan när man har tröttnat på den uppgradera till vad man kan få då, men nu går jag väl direkt på MC4800 eftersom jag har glott så mycket, men väntar nog på ditt svar trots allt =P (annars fåru sälja din mc4800 till mig skitbilligt och uppgradera till en 4900 själv ;D) Edit: Min kommer ju hamna på 5200 bara med walkerfoten, utan 1/4", bord eller lampa ![]() Fusk, hur o varför fick du så billigt o varför är punden så dyr? Ner i 12kr ffs ![]() Senast redigerad av aliquis den 2007-01-14 klockan 00:33. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:35.