![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
Morr morr morr.
Nu har jag gjort en jämförelsetabell, men jag vet inte vad som är bäst, tror jag skall skriva ut den o dra upp på stan och se efter vad som finns från andra fabrikörer. Är Janome något att ha på vanlig maskin med? Ni/de som köpte dem verkade ju ha köpt enbart overlockvarianten, på andra maskiner kanske det bara är dumt att köpa dem? Jämförelsetabell: Symaskinsöversikt (Öppna filen med Foxit reader (1.5MB)) Jag skulle ju även gå en kurs men de kurser jag är mest intresserad av, nämligen klädsömnad med tillskärning och en kurs i bildbehandling i Photoshop CS går naturligtvis på samma kvällar ![]() Så om jag vill gå båda får jag antingen ta vanlig klädsömnad eller en kortare o enklare kurs i Photoshop Elements men den tror jag inte att jag kommer ha så stor nytta av ![]() Ett annat alternativ är ju att gå klädsömnad med tillskärning och sedan vänta med photoshopkursen och istället ta typ broderi eller lappar beroende på vad som är roligast. Trist att det inte går ihop bara =P Kurser |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:49.