![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Registrering av programvara 3D Programmen
Hej
Det har ordnat sig... jag har hittat vart jag ska gå. /Eliza Här kommer ännu en fråga.. Jag installerade 3D Professional och sen när det kom till internetregistreringen så avbröt jag den för jag hade inte tid att göra den då. Nu har jag tid men nu hittar jag inte vart jag ska gå för att få upp detta igen... Någon som vet hur jag ska gå till väga.. vad jag förstår så kan jag bara starta programmet 10 ggr om jag inte har registrerat det... så nu börjar det dra ihop sig...någon som vet om programmet bara slutar fungera eller om det då frågar efter om jag vill registrera via internet...?? Vågar man vänta? /Eliza Senast redigerad av ChessMan den 2006-12-21 klockan 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Antar att du går in i 3D Configure och kollar igenom dina uppgifter där.....
Är helt ny på det här men så har jag uppfattat det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla i 3D configure nere till vänster.
Knappen "Register" Klicka på den och följ instruktionerna. Senast redigerad av ElisabethS den 2006-12-22 klockan 01:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.